Forsta tandlakarbesoket pa 6 ar


De bra sakerna: inga hal. Och jag behovde 'bara' betala $90 av $260 pga att jag och H antligen har skaffat privatforsakring.

De daliga sakerna: jag har fortfarande en mjolktand (you didn't know?! sa tandlakaren forvanat. Nej, kan erkanna att jag har noll koll pa mina mjolktander.) Och det finns ingen vuxen tand bakom. Sa nar jag tappar mjolkisen, vilket kommer handa, kommer jag behova en fejktand isatt (min planbok grater redan).

Och min tandgnissling haller pa att forstora mina framtander. Skadan som redan ar gjord gar inte att fixa (men det insag jag ju redan). Min privatforsakring tacker inte custom-made mouthguards och jag kan inte vanta lange med att fa en gjord, sa han.

Jag kor pa min $22 sport mouthguard fran apoteket ala hockeyspelare tills jag har sparat ihop $600


Kommentarer
Postat av: Amanda

Skönt att höra! vi jobbar forfarande på ansökningen och det känns ändå OK eftersom vi har varit gifta i 8 år och känner många som kan testamentera till äktheten av vårat förhållande så förhoppningsvis ska det inte ´ta alltför lång tid

2012-12-07 @ 09:57:07
URL: http://mrsadvocat.blogspot.com/
Postat av: Elin

Man skulle ha blivit tandläkare för att få in pengar du;) Själv ska jag göra ingrepp på en tand hemma för jag har inte råd här hehe.

2012-12-07 @ 10:11:34
URL: http://elinbentzer.blogspot.com
Postat av: di

Vilken är din mjölktand?

2012-12-08 @ 02:07:08
Postat av: di

Vilken är din mjölktand?

2012-12-08 @ 19:43:47
Postat av: di

Vilken är din mjölktand?

2012-12-10 @ 11:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0