Hot yoga


Fick ett ga-sa-manga-ganger-du-vill-i-tio-dagar yoga pass i sondags sa igar gick jag pa mitt andra hot yoga pass.

Svaraste yoga passet jag nagonsin varit pa (ja, svarare an Bikram!)

Resten av gruppen hade mycket mer erfarenhet och det var inspirerande att se hur mycket de kunde gora.

Lararen sa 'Headstand!' och folk vilade huvudet och underarmarna pa mattorna och lyfte benen fran golvet och upp i luften tills tarna pekade upp i taket (och inte snabbt som nar man star pa hander, utan laaagsamt. Vilka mag och ryggmuskler!!)

Jag kande mig mest som att jag fumlade och halkade runt i mitt egna svett pa min matta och nar andra stod pa huvudet vantade jag i en downward dog men jag ska ga tillbaka, ga tillbaka, ga tillbaka tills jag lar mig!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0