Jobbjulfest


Jobbjulfesten igar var ok, for forsta gangen holls den for hela News Limited i Sydney. Tidigare ar har NewsLocal, som ser efter de 22 lokaltidningarna, hallt sin egna fest.

Sa det var mycket folk! Holls pa Hordern Pavillion vid Fox Studios, temat var glitter och i taket hangde massa discokulor.

Det kandes som en stor nattklubb med massa, massa folk och jag kande knappt igen nagon. Holl mig nara jobbarkompisarna fran tidningen och vagade knappt mingla med risk for att tappa bort alla och inte hitta nagon jag kande. Lite trist att kanna sa men jag har aldrig varit nagon sarskilt bra minglare...


Men som sagt, det var ok, jag drack lite for mycket champagne och Guy Sebastian var jattebra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0