AACTA Asher Keddie


Jag ville lagga upp bilder pa australiaska kandisar i deras fina klanningar fran Australiens motsvarighet till Guldbaggen, Australian Academy of Cinema and Television Arts (AACTA).

Men jag kunde inte ens hitta tre klanningar jag gillade.

Miranda Kerr sag ut som hon dragit fram sina gamla balklanning (mind you, hon var fortfarande skitsnygg. Jag tror inte hon kan vara ful i nagot, men klanningen - nej) och snygga modellen Megan Gale lyckades se trakig ut.

Visst, Meryl Streep var ok och overdelen pa Cate Blanchetts guldklanning med.

Asher Keddie's klanning (och hon med forstas) var daremot supervacker!

Alskar knapparna pa ryggen och den korsett-liknande overdelen. Micket snyggt. Har garna pa mig nagot liknande om jag gifter mig.











Kommentarer
Postat av: Emmy

Snygg klänning men knepig färg, jag är blir ofta jätteblek i så ljusa färger mot mitt blonda hår. Men så är jag ju som väl är inte ofta inbjuden på gala heller ;) kram

2012-02-01 @ 02:57:09
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com
Postat av: Annelie

Grym klanning, fantastiskt fin pa forsta bilden, men det ser ju helt knepig ut nar hon star still, som om hon har en langkjol under klanningen!

2012-02-01 @ 10:34:49
URL: http://gasincandy.blogspot.com
Postat av: Marie

Gillar henne! Bra skådis! Älskade serien Love my way och kollar oxå på offspring :)

2012-02-01 @ 12:51:15
URL: http://mariesmoviezone.blogg.se/
Postat av: Lina

En jätte härlig klänning fast som någon skrev ser den lite konstig ut när hon står still.



Sv: Utgång i sydney nästa helg, låter spännande. Det skulle vara jättekul att hänga med! Hör av dig när du vet mer.



Vi åkte till Hyams beach, Green Patch beach och Huskisson beach, otroligt fina allihopa. Sanden och färgerna är ju så vackert. Jag tyckte nog bäst om Green Patch beach men det kan ju vara för att vi hade finast väder när vi var där.

2012-02-01 @ 23:14:37
URL: http://www.linasdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0