Svenskkvallen igar...

... var jattetrevlig, vi blev tio tjejer (tror jag?) som mottes for vin pa The Loft, och sedan gick vidare till Cargo Bar.
Jag var dar forst och insag att jag ju inte visste hur halften av de som skulle komma ser ut (hade bara traffat tva av dem innan) och det kandes nastan som att vara pa grupp-blinddejt ;)
Men som tur var sa kande ni igen mig:)
Var kul att traffa nytt folk och prata svenska och roligt hur det kandes som jag redan `kande' er vars bloggar jag laser. :)
Hoppas det kan bli fler ganger! Vi borde kora svensk filmkvall nagon gang med, nar/om vi flyttar in i huset sa far ni komma ner till Cronulla allihopa.
Tack igen for att ni kom!:)

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack sjalv. Ett mycket bra initiativ. Det var jattetrevligt.

Det maste vi gora om. Filmkvall later oxa bra.

2012-02-11 @ 02:52:12
Postat av: Elin

Det var super trevligt, måste definitivt göras om. kanske när man kan stanna lite längre;) Tack ni härliga svenska brudar!

2012-02-11 @ 02:54:09
URL: http://elinbentzer.blogspot.com.au/
Postat av: Linnea

Tack själv för en fantastisk kväll! Roligt att träffas, det får bli fler gånger! :) Håller med om att man är lite seg idag, vi kör en lugn kväll hemma.

Ha kul på Bondi!

2012-02-11 @ 10:17:35
Postat av: Anna

Tack sjalv! Vi far absolut styra upp det har igen, och filmkvall later fint!

2012-02-11 @ 10:25:18
URL: http://allasalskadeanna.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja det var super trevligt! Himla kul att träffa alla och bra organiserat, nu får vi göra om det snart igen.



Men jag kan hålla med om att för mycket vin och ingen middag var en dålig idé :/

Kram

2012-02-11 @ 11:07:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0