Vuxenpoang?



H och jag at middag pa The Old Library med Eadie och Chris igar.

Mellan brod-arancini med tryffel o parmesanost-fikon med getost-dagsfarsk pasta med svamp, mandel och rokt vaktel-tiramisu-rodvin sager Ed:

"This is so much better than going to a nightclub."

Alla nickar instammande med fulla munnar.

"And it's nice and quiet in here," sager jag nar jag har tuggat fardigt.

"I can actually hear what you're saying."

Vi tittar pa varann och brister ut i skratt.

"Fuck," sager Eadie, "we must be getting old."


Kommentarer
Postat av: Johanna i CT

Oh my... det dar later valdigt bekant maste jag erkanna...moahaha! :O

2012-02-20 @ 00:43:22
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: Selina

Online kan man köpa den för 2500:- typ men i butikerna kostar den 3000:- ungefär.

Finns massa bra onlinebutiker med mycket bättre priser än i butikerna!



Ja har man röda naglar ofta så kanske det ser galet ut.

Tror dock att du hade lyckats bära upp det ändå.



2012-02-20 @ 02:24:18
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0