Fina kommentarer



... som t.ex den har gor mig glad :)


Postat av: Malin

Hej! Har läst din blogg ett tag nu och vill bara tacka för att vi får kika in i ditt liv:-) Jag har bott i Sydney och i Brisbane (tillsammans med min stora kärlek (svensk), som nu är min man;) för ca 10 år sen men bor nu i Sthlm och befinner mig mitt i "småbarnslivet"! Du ger mig energi i vardagen och puttar tillbaka mig till härliga minnen och platser... Så Tack:-)!! Vår plan är att snart åka tillbaka och undersöka vår starka känsla och dragning till kära OZ, som inte släpper taget!!! Bättre att ångra det man gjorde än gräma sig över vad man inte gjorde (eller hur var det nu..?;) Ha det bäst!!


Jag borjade ju med bloggen mest for att familj och vanner skulle kunna halla sig uppdaterade om vad jag har for mig harborta pa andar sidan klotet.

Men sedan dess har bloggen vaxt och nu ar ni manga som laser och det ar jatteroligt!

Ar glad att ni som har besokt eller bott i vackra Australien kan lasa och minnas, och ni svenskar som ocksa bor utomlands kan lasa och kanna igen er.


Och ni som aldrig har varit har kanske kan bli inspirerade av at aka hit, eller bara fa ut lite noje av att fa inblick i hur det ar att bo har.


KRAMAR till er!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har ju aldrig varit där men sen jag läste första raden härinne drömmer jag om en resa Down Under. Men det som lockar allra mest är du. Du är en sån varm, härlig, smart tjej - man kan inte annat än gilla hänga härinne. ;)



Stor kram

2012-01-16 @ 13:47:02
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Malin

:-D

2012-01-16 @ 18:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0