Hej fredag!



Kom tillbaka till jobbet efter ledigheten igar och det kanns skont att det redan ar fredag och dags for tva dagar ledighet till!

Var lite svart att komma upp ur sangen igar, sarskilt efter att jag upptackt att min harborste, glasogon, smink, tandborste och deodorant var i en vaska i Hs bil - och han hade redan akt till kafet.

Sa jag var lagom oborstad och halvblind nar jag dok upp pa redaktionen.

Har inte mycket planerat for helgen, forutom kanske en liten utgang med Eadie imorgon.

Hade ju syrran har nyligen och bastis Diana pa besok i 10 dagar over jul och nyar sa det var full rulle. Kanns ratt skont att inte ha sa mycket planer for denna helgen. Borde dock stada och tvatta.

Funderar aven pa att aka till The Frock Exchange, en second-hand affar for designer klader. Har aldrig varit dar men velat aka lange.


Nagon av en Sydney-svenskar som har varit dar? Ar det vart 1.5 timma med tag och buss for att ta sig dit?



Pa tal om klader sa har jag en ny klanning pa mig idag. Kopte den sent forra aret nar jag kom till jobbet och insag att jag skulle pa prisutdelning for New South Wales Police och hade en inte sa passade gra t-shirt pa mig och kjol.

Sa skyndade till Ojay och panikhandlade en vit klanning, den enda i hela affaren som inte hade polyester i materialet (polyester+30 grader=bad idea).

Klantskallen i mig angrar det nu; jag har redan, andra gangen jag anvander den, lyckats fa en gron flack och fler lar det bli!



Kommentarer
Postat av: Nadja

Den ser i alla fall himla somrig och fin ut :) Rensade igenom min garderob ikväll och jäklar vad mycket felköp man gjort på den här korta tiden sen jag flyttade hit..

2012-01-06 @ 12:49:13
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Christina

Fiiiiiin!!!

2012-01-08 @ 11:39:56
URL: http://mylifeinsiliconvalley.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0