En powerwalk runt sjön

 
Det gick bra med min träning första veckan jag var här, sprang 1 mil på elljusspåret i skogen fem gånger.
 
Fick jäkligt ont i vaderna och knäna efter den veckan.
 
Så de senaste två veckorna har jag promenerat en mil runt sjön istället några gånger, och cyklat en mil var väg för att komma till mammas kille som bor ute på landet.
 
Och på Peace and Love blev det väl lite träning av att gå runt, och dansa ;)
 
Idag gick jag och syrran Rosie runt sjön, och stannade till i Tokarp och hoppade i vattnet. Vi hade inga badkläder med oss, men det gick bra ändå! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Ser ju härligt ut! =) Om du vill få ordning på träningen så kan du ju hoppa på min armhävningsutmaning också! Kram

2012-07-06 @ 03:15:56
URL: http://bortabrabloggen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0