Varlden ar bra liten!

 

Igar traffade jag Elins roomie Ewen for forsta gangen.

 

Och insag att vi redan kande varann!

 

Jag festade med Ewen nagra ganger nar jag bodde i London eftersom han bodde med Phil, en kille jag larde kanna nar jag bodde i Grekland.

 

Visst ar det lustigt nar man springer pa folk sadar igen?

 

Det ar som nar jag var pa en stormarknad i Cairns i norra Australien och handlade mat och traffade en svensk kille som jag dykt med i Grekland.

 

Eller i Amsterdam nar jag o Diana stannade forsta basta person for att fraga om vagen och det var en kille jag bodde pa samma hostel som och festade med pa Nya Zeeland.

 

Eller som nar jag stod pa en fullpackad pub i Wollongong och knackar pa en killes axel for att be honom flytta pa sig och det ar en kille jag dejtade i nagra veckor pa Rhodos.

 

Har samma sak hant Er?

 

(Bilden ar mig o Maria i London)

 


Kommentarer
Postat av: Maria M

HAHA, vad sjukt att du har stött på så många personer bara sådär över hela världen. Ewen var ju en rolig prick! Detta är en snygg bild på oss, dessa drinkar blev vi ju bjudna på av någon prick.. Drinkluder eller vad, vi hade ju aldrig råd med drinkar i London... HAHA! KRAM

2012-07-29 @ 22:49:55
Postat av: Elin

Haha så sjukt komiskt!! Jag har ju pratat om dig, att han inte har fattat...Boel är ju ett unikt namn;) Jag fattade ingenting, kunde inte förstå varför du kunde Ewens namn och han ditt. Himla roli kväll...synd att jag inte gick hem när ni gick, min baksmälla var Inte lindrig.... kram!

2012-07-30 @ 12:08:50
URL: http://elinbentzer.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0