Bikram



Vaknade vid sju av att H gick till jobbet och kunde inte somna om sa gick upp, packade ryggan, joggade 8km till Caringbah och gjorde 1.5 timma Bikram Yoga for forsta gangen pa flera manader.

Det kandes riktigt bra att stracka ut alla muskler, speciellt da jag ar kass pa att stretcha efter joggrundor.

Allt detta pa tom mage, har precis atit en av mina powerballs som jag packat ner i ryggan men magen skriker efter mat och kaffetarmen vill ha en stor stark latte sa nu gar jag till Hs cafe och snyltar!;)

(Bilden satt uppsatt inne pa toaletten pa yoga studion, basta orden jag sett pa lange, mycket tankvarda!)


Kommentarer
Postat av: Emmy

Jisses vad du tränar duktigt, jag har bara tagit en ynka promenad på hela helgen... Får bli bättring imorron! Kram

2012-06-03 @ 13:56:29
URL: http://bortabrabloggen.com
Postat av: Rebecca

Gud, vad tankvart! Jag som precis fyllt ar och nastan klagat ihjal mig far nu lite daligt samvete... Hmm.

2012-06-03 @ 14:15:53
URL: http://www.liveasiftoday.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0