En frisor att vara trogen mot



Jag tror jag, efter sex langa ar, har hittat en frisor att vara trogen mot.

Hon ar grym pa blow-dries, lagger inte i askblond (las: gra) $45 toner eller klibbiga produkter utan att fraga, klipper inte etapper i ansiktet som ar sa korta att jag inte kan ha allt har bakom oronen, och ar supertrevlig!

Och billig! $99 (700kr) for half-head blonda slingor, klippning, inpackning och blow-dry.

Och hon blaste inte bara haret utan rullade upp slingor pa stora rullar sa det blev lagom bouncy och snyggt.

I Miranda i Sutherland Shire finns hon.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Gud vad billigt! Jag har också hittat en keeper, äntligen! Men han kostar 250 dollar för klipp o färg, men kommer hem till mig och fixar! Har tydligen jobbat på Tony & Guy etc men i vilket fall som helst så är han grym! Googla Colin Bond.

2012-06-11 @ 09:16:21
Postat av: Lina

Åh vem är det? Dit skulle jag behöva gå!

Grattis i efterskott, det låter som om du hade en super härlig födelsedag.

Kram

2012-06-12 @ 09:01:52
URL: http://linasdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0