Repetto



Insag efter tva dagars osregn att att ga till och fran jobbet i ett par urgamla ballerinas med ett hal vid stortan varken ar snyggt eller praktiskt. (Byter till mina svarta kilklackar nar jag kommer till redaktionen.)

Sa jag kopte ett par svarta mocka ballerinas fran market Repetto.

Har inte haft nagra skor fran det market innan men har hort att de haller jattelange. Skona ar de ocksa!

Repetto ar ett franskt marke som borjade med och fortfarande tillverkar 'riktiga' ballerinaskor for dansoser, och numera aven gor fina skor for oss andra.

Deras hemsida ar repetto.com


Kommentarer
Postat av: Emmy

Bra tips, vettiga ballerina är svåra att hitta, så där ska jag kika in. =) Kram

2012-06-07 @ 05:54:10
URL: http://bortabrabloggen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0