Brittish Blue



Gav mig ut i duggregn och sprang samma 9.5km runda som forra helgen, fran Sutherland till Jannali.

At lunch med Ed pa Harrys cafe, sedan hem till henne for ett glas vin och prat.

Nu ar jag pa vag hem, har kopt nachochips och ska rora ihop en guacamole. Angrar att jag inte snodde med mig iPaden hem fran cafet, H tog med den dit imorse av nagon anledning.

Kanner for att kolla pa nagot svenskt men far noja mig med vad som ar pa TV tills H kommer hem.

En familj nagra hus upp har tva underbara Brittish Blue (heter de sa?) katter. Stannade o klappade den ena.

Det ar min dromkatt, sa mjuk pals o fin farg, och sociala katter vad jag har hort.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad duktig du är! Själv har jag varit bakis mest hela dagen, men imorgon ska det bli springa av! Kram

2012-03-17 @ 08:51:36
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0