Eggs Bene



Andrea hamtade upp mig imorse och sa akte vi in till Darlinghurst och at frulle pa ett mysigt franskt cafe, Le Petit Creme.

De har rykte om sig att ha basta Eggs Benedicten i Sydney, sa vi var tvugna att testa.

Jag bestallde min med lax, och den kom serverat pa brioche. Jattegott!

Bestallde varsin stor kaffe och de kom serverade i sma soppskalar (?!) Valbehovligt idag kande jag...;)

Andrea var tvungen att aka till jobbet efterat sa jag gick till Kings Cross markets och kopte en stor kasse ekologiska gronsaker.

Nu sitter jag pa bussen till Surry Hills, tror jag satter mig i solen pa nagot kafe och laser lordags tidningen innan jag drar mig hemat...

Ha en fin lordag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter superhärligt!!! Ligger det franska cafet på Victoria st..?? Saknar verkligen att gå och köpa färska och "jordiga" grönsaker, så fräscht och gott! Njuuut;) Trevlig Helg!!

2012-03-31 @ 10:31:18
Postat av: Boel i Sydney

Hej Malin, nej det ligger pa Darlinghurst Rd!:) Ja visst ar det gott med ekologiska gronsaker:)

2012-04-01 @ 22:09:31
URL: http://mittlivioz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0