Jamie's Bday



Idag fyller min fina van Jamie ar!

Vi larde kanna varandra nar vi jobbade pa cafe Nulla Nulla (japp, det heter sa!) i Cronulla nar jag kom till Australien i 2006.

Han bodde i Melbourne i ca 2 ar dar han passade pa att komma ut ur gaderoben och skaffade en pojkvan.

Nar det tog slut mellan dem flyttade tillbaka till Sydney.

Det blir drinkar hemma hos honom forst, sedan ska de flesta in o se Mardi Gras (Sydneys Pride och en av de storsta gayparaderna i varlden).

Jag hade tankt hanga med och sag sarskilt fram emot Kylie Minogue, som ska upptrada fran sin egna float/vagn i paraden.

Men det regnar och jag o H ar bjudna pa en annan bday fest i Cronulla sa jag tror jag gar dit ikvall istallet, sa har jag inte missat nagon av fodelsedagarna och slipper shitfighten att forsoka hitta en taxi hem i Mardi Gras myllret.

Ha en fin lordag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0