Google Street View



Google Street View har ju funnits ett tag nu men det var inte forrans idag som jag kikade pa det ordentligt.

Det ar ju helt fantastiskt att man kan sla in en adress och sedan zooma in och se hela gatan! (eller ar det bara jag som ar lattroad?;)

Sa nu har jag vandrat genom Stockholm och kollat in min gamla lagenhet i Goteborg medans hemlangtan knep i magen. Ville ga genom lilla Anderstorp och min hemort Gislaved med men tyvarr kan man inte zooma in ordentligt dar.

Hittade aven varat hus pa 136 Woolooware Rd, Burraneer Bay, om ni vill vandra nerfor var nya gata.




Kommentarer
Postat av: Di

Jag tycker också det är jättekul, det är som att man är där i stillbilder!

2012-05-24 @ 10:12:35
Postat av: Ewa

Haha jag jobbar numera i Anderstorp, vill du att jag ska svänga förbi nånstans ichfilma en liten sväng? ;)

2012-05-24 @ 15:27:23
URL: http://16000kilometers.blogspot.com
Postat av: Nadja

Jag elskar ocksa street view och Curtis har berettat att ibland ner han va pa Hawaii eller i Filippinerna och jag var hemma i Sverige sa brukade han ga in pa street view och titta pa min gata och mitt hus..

2012-05-24 @ 20:14:47
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0