Isolering



H har tagit over det mesta av renoveringen eftersom han kan vara i huset och jobba pa veckodagarna sa lange det inte ar kris pa cafeet. Jag hjalper till pa helgerna.

Och jag kanner inte direkt att jag behover vara dar och ha nagot sagt om varje detalj.

Men ett av mina krav ar isolering i vaggar och tak och dubbla fonster.

Vi tog ju bort gipsvaggarna och gipstaket och inte ett fjun av isolering fanns det dar.

Inte for att det var sarskilt forvanande.

Det verkar inte vara vanligt har att ha isolering, sa inte konstigt att det ar svinkallt inomhus pa vintern och stekhett pa sommaren!

Sa blev glad nar jag fick det har smset av H (ja, vi kallar varann Elfy;)


Kommentarer
Postat av: Di

vad sött!

2012-05-30 @ 14:03:12
Postat av: Christina

Ja det är samma här... isolering verkar dom inte ha hört talas om :-)

2012-05-30 @ 19:57:11
URL: http://mylifeinsiliconvalley.wordpress.com
Postat av: Lina

Åh vad härligt, då får jag komma och värma mig hos dig i vinter! Vi har svinkallt hemma!



Det är ett av mina krav också, köper vi hus blir det 2 glas funster och isolering.



Kram

2012-05-31 @ 05:41:42
URL: http://linasdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0