Manly



Det ar inte helt fel att jobba en gata ner fran den har stranden.


Inte for att jag hinner njuta av det sa ofta, men anda.

Idag var det lite over 29 grader, varmaste maj dagen i Australien sedan 40-talet.

Hann inte med nagot strandbesok, men det var gott med lite sol nar jag gick ut och kopte lunch, och nu sitter jag ute pa farjan utan att frysa.

Ar pa vag att traffa Linnea for annu en gratismani pa The Albion. Tror jag kor pa rosa igen, det kommer passa pa sondags race for brostcancer.

Ha en fin torsdag!


Kommentarer
Postat av: Mia

Men du måste ju profitera av den där ljuvliga stranden. :)

2012-05-10 @ 21:20:29
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0