Mother's Day Classic



Akte in till stan tidigt imorse for att mota Anna, Mira och Dima for 8km Mother's Day racet!

Det gick jattebra, mitt mal var att komma over mallinjen i under en timma, och min sluttid var 48min47sek!

Det var harligt att springa bland sa mycket folk, sa bra energi att hamta av och vackra delar av Sydney att titta pa. Vi sprang genom The Domain, forbi The Art Gallery of NSW och Wooloomooloo Wharf med alla batar.

Bra mycket mer stimulerande an att jogga ensam utmed President Avenue mellan Sutherland och Cronulla.

Linnea hejade vid mallinjen och sedan kom Andrea sa efterat gick vi och at frukost allihopa.

Nasta lopp blir 11km Sutherland to Surf nar jag kommer tillbaka fran Svea!:)


Kommentarer
Postat av: Di

Härligt! Bra jobbat!

2012-05-13 @ 18:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0