Power Balls



Gjorde mina power balls igar, de ar supergoda, nyttiga och proteinrika sa perfekta efter gymmet nar jag ofta ar hungrig och sotsugen pa taget hem.

Plus att de ar superlatta att gora.

Jag mater inte ingredienserna men skulle gissa pa att for tio bollar behover du cirka 250g dadlar.

Jag kor pa torkade dadlar eftersom de ar billigare.

Koka dem i lite vatten tills de ar alldeles mjuka och gooey.

Hall i en bunke och lat svalna.

Blanda sedan i hackade mandlar och valnotter, proteinpulver med chokladsmak, goji bar och chia fron.

Rulla bollarna i kokos.

De gar bra att lagga i frysen, de blir inte harda.

Njut!:)


Kommentarer
Postat av: Linnéa i USA

Hahaha älskar namnet

2012-05-29 @ 16:15:31
URL: http://linneaiusa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0