Torsdag



Jobbdagen sprang ivag med mycket att gora.

Efterat akte jag till The Frock Exchange i Clovelly och kopte en ny planbok som jag har tittat pa ett tag.

De saljer bra second-hand och old season designer klader, skor och accessoarer. Tips till Er Sydney svenskar!

Efterat bar det av till Detoxolgy i Bondi for en ansiktsbehandling.

Gjorde en microdermabrasion i Manly haromveckan och min hyperkansliga hy sag ut som en prickigkorv dagen efter.

Tjejen som gjorde min ansiktsbehandling idag, som har gjort behandlingar pa mig innan, la tva olika masker for kanslig hy sa nu kanns den mjuk och bra igen.

Pa taget hem nu och ar svinhungrig.

Hoppas ni har en fin torsdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0