Melbourne Cup makeover!

 
Fore-bild
 
Massa vackra klanningar
Voila! ;)
 
Blev tillfragad om jag kunde skriva en till artikel om Melbourne Cup trender.
 
Eftersom jag intervjuade en stylist och en hattmakare till forra veckans lordagstidning, bestamde jag mig for att gora nagot annorlunda denna gangen - en first-person piece makeover! :)
 
For vem vill inte prova massa vackra klanningar och hattar med en stylist som vet precis vad som passar en?
 
Stylisten hade 10 klanningar redo for provning nar jag kom och jag fastnade for denna fina roda med lite annourlunda skurning i ryggen. Har nastan aldrig pa mig rott men tycker det passade!
 
Synd bara att jag faktiskt inte ska pa Melbourne Cup pa tisdag, kommer jobba da...
 

Kommentarer
Postat av: Di

Fan vad snygg. både klänningen och du! Vad roligt med en stylist, vad sa hon mer att du passar i? Den ser mer orange ut på min skärm, men jag är på jobb så vem vet vem som kalibrerat den. Jag gillar den lila mönstrade!

2012-11-01 @ 08:15:51
Postat av: Nadja

Du är SÅ snygg! Gillar också klänningen och du ser så himl glamorös ut!

2012-11-02 @ 08:16:24
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Amanda

Snygg klänning, och det är en sådan lustig tradition som jag har hört så mycket om, något som överlevt från den engelska kulturen månntro?

2012-11-02 @ 09:57:09
URL: http://mrsadvocat.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0