Svensk julmarknad!


Pa lordag blir det svensk julmarknad i Sydney, ska du dit?

Jag var dar med min syster forra aret och kom ihag nar vi tittade pa luciataget att jag tankte `tur att man har ett syskon har annars hade jag nog brustit ut i grat av hemlangtan'. Sa vi far se hur det gar detta aret, hor ni nagon som snyftar framfor Lucia-taget sa kan det vara jag... ;)

Swedish Church in Sydney:
Julmarknad and Advent service -
svenskt hantverk, hemslöjd, traditionella julsaker, böcker, godis och svensk mat.

Café och servering med julmat och godsaker.
Lotteri och barnaktiviteter.
Luciatåg i kyrkan kl 15.30

För information se hemsidan: svenskakyrkan.se/sydney

VÄLKOMNA!
Saturday
24 November 2012
11.00am Church Centre
96 Goulburn Street, Sydney
entrance from Nithsdale Lane and Martin Luther Church
90 Goulburn Street
Sydney

Kommentarer
Postat av: Emmy

Melbourne's julmarknad är nästa helg, längtar redan! Även om jag för första gången på många år ska fira jul i Sverige så är det ändå himla mysigt! Kram
PS. Såg one day filmen och gillade den inte alls. Har inte läst boken, men jag kanske borde göra det!

2012-11-23 @ 01:46:54
URL: http://bortabrabloggen.com/
Postat av: Elin

Åh så härligt! Svensk chooooklad haha!

2012-11-24 @ 16:02:59
URL: http://Http://elinusa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0