Favoritkjol


Kopte den har leopardmonstrade kjolen fran Mogil i Paddington for over tre ar sedan och det ar fortfarande min favoritkjol.

Den kostade $249 (cirka 1600kr) och jag hade mardrommar om hur mycket jag spenderat pa EN KJOL natten efter.

Men om man ska rakna cost per wear - vilket verkar vara poppis nu - sahar tre ar senare sa var den vard varenda krona.

Perfekt till bade jobbet och helgdagar, inte kort, inte tight, inte gjort i svettmaterial (100% bomull) och trots att det star handtvatt sa har den overleft min 40C tvattmaskin och torktumlare regim (livet ar for kort for att handtvatta).

Basta kjolen helt enkelt!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag hatar också att handtvätta, men å andra sidan är jag rädd om mina kläder så jag är lite kluven, som tur var hittade jag dock ett 30 gradigt program vilket både sidenklänningar och ullkoftor kan klara :)

2012-10-24 @ 05:59:36
URL: http://mrsadvocat.blogspot.se/
Postat av: Mia

Det förstår jag, såå fin!

2012-10-25 @ 09:23:10
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0