Svenska bokklubben..


... var jattetrevlig, och det var manga fler dar an jag tankt mig, 15 till 20 stycken! Fran 21 till 50 ars aldern, som bott i Australien fran ett till 19 ar.

Manga hade med sig massa gott, at jattegoda karleksmums och kladdkaka och pepparkakor med blamogelost, och det var mysigt att vara omringad av folk som pratade svenska.

Fick Krakflickan boken sa att jag kan lasa den men vet inte om jag vill langre efter att ha hort diskussionen! Den later ratt hemsk. Nagon som har last den?


Kommentarer
Postat av: Elin

Den är hemsk, men helt klart värd att läsa. Du kan ju alltid lägga den ifrån dig;) Super skoj att du och Anna är med nu. Jag ska minsann baka den där kakan som du säger dämpar chokladsuget, det behövs kan jag säga.

2012-10-06 @ 11:38:26
URL: http://elinbentzer.blogspot.com
Postat av: Jasmine

Vad mysigt med bokklubb! Och på svenska också. Jag tänkte samma som du innan jag hade läst kråkflickan men den är verkligen fantastiskt bra! Har läst fortsättningen också, "hungerelden" och väntar ivrigare än ivrigast på att få tag på den tredje och sista delen!

2012-10-06 @ 12:10:01
URL: http://baciatutti.blogspot.it/
Postat av: Di

vad kul att det var så många där!

2012-10-07 @ 01:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0