Utomhusgym


Hur coolt ar inte detta utomhusgymmet vid Cronulla beach?

Det har aven en lekparp, stor grasyta, basketplan och 400m lopslinga.

Jag joggade runt i slingan nagra km som del av min 10km runda idag.

Jag tranar infor Run4Fun nasta helg som ar 10km.

Jag signade upp for kategorin som tror de kan komma i mal inom 55min.

Ar dock inte saker pa att jag kommer kunna gora det:S

Idag tog det 1h 6min. Vet att det kommer vara lattare att fa upp tempot under ett race nar det ar mycket folk runtom med bra energi som hjalper att pusha en, men ar inte saker pa att jag kommer kunna hyvla av 11min.

Fast det ar ju OK om det tar lite langre, de kommer ju knappast peka pa mig efter 55min o skrika 'Du hann inte!' :)

Men det hade kants bra att springa under 55mins. Vi far se hur det gar.


Kommentarer
Postat av: Jennie


Aahh, älskar idén med utomhusgym!
Härligt att det finns där! =)

2012-10-28 @ 10:06:44
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Linnea

Klart du fixar det! Jag hakar på så kör vi en grym brunch efteråt :) kram!

2012-10-28 @ 11:32:24
Postat av: Di

älskar utomhusgym, finns tillochmed i sverige!

2012-10-31 @ 11:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0