Fredagslista :)

 
Fran Emmy
 

1. Om du fick vakna upp som någon annan för en dag, vem skulle du vilja vara?
Oj vad svart... antingen skulle man ju vilja vara nagon som ar framgangsrik/har mycket makt/ar skitsnygg/rik/kandis eller alla fem bara for att se hur det ar. Och sedan sakna det nar man kommer tilbaka till sitt egna liv ;).. 

Eller a valjer man nagon som har en mycket varre livssituation an en sjalv sa att man kommer tillbaka till sitt egna liv dagen efter med ett nytt perspektiv och en kansla av att man borde vara tacksam for det man har!

Eller sa kanske jag skulle vilja vara en man for en dag (en snygg man) bara for att se hur det ar och forsta lite mer av hur killar tanker! ;)

 

2. Vad är det mest romantiska du har gjort?
Tycker att flytta till andra sidan jorden for att vara med sin pojkvan ar mycket romantiskt! (drar garna upp detta nar jag och H gralar om nagot. Om han sager att han stadar mer an mig eller ger mer i forhallandet pa nagot satt sa har jag alltid mitt men-jag-flyttade-ju-ifran-hela-min-familj-for-att-vara-med-dig kortet ;P)

 

3. När grät du senast?
Hmmm... kommer faktiskt inte ihag sist jag verkligen grat ordentligt. Far ofta (flera ganger i veckan) tarar i ognen nar jag har hemlangtan eller tanker pa min pappa. Men jag sansar mig innan jag borjar grata... Lipar ocksa alltid om jag ser nagot sorgligt pa TV (vilket Oprah program som helst brukar vara nog;).

 

4. När var senaste gången du skrattade högt?
Jag o H skrattade at nagot igar innan vi gick och la oss, kommer inte ihag vad bara! 

 

5. Vilken är din favoritstad i världen?
Oj vad svart... alskar Sydney forstas for att det ar en strostad med vackra stander (battre mix finns inte), men alskar aven Stockholm och Goteborg. Kopenhamn ar jattemysigt med. Och Buenos Aires, superb shopping, mycket kultur och otrolig mat!

 

6. Vilket lösgodis är alltid med i din påse?
Persikor! Alskar't! Och nagot surt med coca cola smak.

 

7. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med hos dig själv?
Gillar mina ben. Nu kanns det som jag maste skrivit nagot daligt om en annan kroppsdel for att `jamna ut' och inte lata egenkar...

 

8. När du blir kär – vad faller du för?
Nagon som pratar mycket (sa att det inte gor nagot att jag kan vara ratt blyg o tyst) och kan fa mig att skratta! Nagon som har en passion for nagot och ambitioner.

 

9. Och vad tror du att andra faller för hos dig?
Jag vet inte faktiskt... ar inte den som pratar o skojar en massa med nagon jag nyss traffat, ar for blyg for det, sa nej charmar inte direkt sockarna av killar. Men tror H tycker om att jag ar valdigt omtanksam :) 

 

10. Hur är du när du är nyförälskad?
Virrig och glad! :)

 

11. Du är en superhjälte – vilken är din superkraft?
Jag skulle vilja kunna knappa med fingrarna och vara vart jag vill i varlden pa en millisekund! Tank att borja dagen med att ata frukost med H, shoppa och lunch i Paris, bada i Brasilien och sedan ata middag och kolla pa film med familjen i Sverige - hade varit underbart!

 

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha nr 2! Klockrent, det triumfkortet har jag oxå, fast omvänt (flyttade till sverige för kärleken hehe).. Snor denna lista jag, läs gärna min :)

2012-09-28 @ 09:17:57
URL: http://mariesmoviezone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0