Hej helg!


Blev en riktigt busy fredag, insag runt midday att jag ska pa kurs pa mandag formiddag och borde skriva mina mandags deadline artiklar ocksa. Hade redan mycket att gora men det gick ihop sig till slut.

Nu sitter jag pa farjan hem, Amy o Jarrad kommer over ikvall for att kolla in huset. De vill kolla pa rugby match pa TV sa det far bli nagot att ata i soffan framfor det.

Imorgon ar H ledig sa vi ska fixa i tradgarden, sedan pa kvallen kommer nagra kompisar over for en barbecue.

Pa sondag jobbar H och jag ska ha over nagra kompisar pa lunch.

Har langtat efter detta, att ha ett eget kok dar man kan laga mat, och kunna ta hem stora grupper med kompisar. Tror det blir manga grillfester hemma hos oss i sommar!


Kommentarer
Postat av: Di

Ah honey, Jag önskar jag kunde komma över lika enkelt som alla dina vänner i Sydney!

2012-09-07 @ 11:29:44
Postat av: J E N N I F E R F O T O

Mysig bild! :)

2012-09-07 @ 12:59:36
URL: http://jenniferspictures.blogg.se
Postat av: Marie

Va mysigt!! Vad jag har sett av dina bilder på huset så ser det skitsnyggt ut!! Vi har samma stil :)

2012-09-07 @ 17:59:03
URL: http://mariesmoviezone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0