@Reebonz


Goda canapeer, Mumm champagne och vaskor jag inte har rad med.

Snygga modeller i korta kjolar med supersmala ben och allvarliga ansikten som skimrade sa att Caroline tillochmed fragade 'Vad tror du det ar var foundation de anvander? Ser du hur fin deras hy ar?'

Fotografer med smattrande kameror men nar de ville ta ett social photo pa mig och Anna sprang vi nastan och gomde oss. Nog for att jag kanner mig fin i ny klanning, men inte sa fin.

Stannade en timma och klamde pa Yves Saint Laurent och Balenciaga. Nu sitter jag pa taget hem till H som har varit ledig idag och lagat soppa till middag. Langtar hem till att ta av mig klackarna och gosa med Boris.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0