Tandfe snack pa radion

 
 
 
Idag ringde en kille fran en radio station i Brisbane och fragade om jag kunde prata om den har artikeln om tandfeen som jag skrev forra veckan.
 
Jag blev lite stalld, har barat pratat pa radio en gang innan och sadant gor mig nervos. Ar inte sarskilt pratsam i vanliga fall och att veta att massa folk lyssnar ar nog for mig att saga nej.
 
Men bara for att jag blev sa nervos over det sa bestamde jag mig for att gora det.
 
`Have some fun with it,' sa han och sa borjade han fraga fragor.
 
Men det gick bra, var ju en lattsam artikel och fragorna var darefter, typ `why is the toothfairy so generous?'.
 
En av de sista fragorna var `what does the toothfairy look like?' och jag blev helt stalld. `Um... I haven't seen her for 20 years, so I can't remember,' svarade jag. haha! Pinsamt. Men det var OK. `Thanks for having some fun with it,' sa radioprataren innan vi la pa.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Di

Skitbra dare till dig själv! Var kan jag höra det?

2013-04-16 @ 19:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0