Back to being healthy...


Gick till gymmet igar och vagen visade att jag gatt upp 1.5kg under semestern!

Inte sarskilt forvanande, vi at myckey onyttigt och aven om vi inte drack oss fulla mer an en kvall pa hotellet sa blev det en del kalla glas vin eller ol pa baten. Gick till gymmet pa hotellet tva ganger men pa baten rorde jag mig bara nar vi snorklade;)

Jag at gluten och mjolkprodukter som jag annars brukar undvika, och fett och socker.

Men det var ju semester! Mar dock inte bra av det, kanner mig tung i huvudet och kroppen.

Sa nu gar jag tillbaka till att vara nyttig, iallafall mandag till fredag!

Igar blev det en smoothie med chia, grapefrukt och spenat till frukost, en soja latte, wokade gronsaker och tofu till lunch, och hemlagade rispapper rullar med gronsaker, rakor och avokado dipp till middag (och en rispudding till efterratt...)

Plus 30min gym igar kvall och en 5km joggrunda imorse.

Kanns bra att ata nyttigare igen, kanns i kroppen nar man atit daligt varje dag i over en vecka. Maste sluta se dalig mat som nagot jag 'unnar' mig nar jag faktiskt inte mar bra av det.
Att ma battre ar storre motivation an att ga ner ett kilo eller tva!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag är likadan med det där att unna mig. Men nuförtiden så äter jag mycket hellre nyttigt, och har till och med cravings efter sallad istället för burgare. Konstigt vad man kan vänja tanken vid! :-) Kram

2013-02-12 @ 07:17:09
URL: http://bortabrabloggen.com/
Postat av: Amanda

Ja, man mår bättre när man äter nyttigt men man måste ju också unna sig lite. Jag har precis gjort en pakt med en vännina och vi ska köra 50 dagar utan socker, alkohol och snabba kolydrater samt 50 timmars träning, det lustiga är att jag kom på att vi börjar imorgon som också är den gamla fastan :)

2013-02-12 @ 11:29:42
URL: http://mrsadvocat.blogspot.com/
Postat av: Marie

Var precis i Sydney igen, en månad på semester och lyckades med bedriften att gå ner 2,8 kg (!!!). Vet inte hur jag lyckades med det, men kul var det haha.. Värmeböljan sög ur de kalorier jag käkade tydligen ;)

2013-02-12 @ 12:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0