Boris

 
 
H och jag langtar som galningar efter att fa hamta upp var lilla kattunge Boris (ja, vi valde det namet till slut, det ar ju ryskt sa passar till en Russian Blue :)
 
H har alltid varit mer sugen pa hund, och inte alls sarskilt intresserad av att skaffa katt.
 
Men nu pratar han varje dag om hur mycket han ser fram emot att hamta honom i slutet pa mars.
 
Forra veckan nar jag kom hem sa han att han varit i affaren och handlat. ``Det var nara att jag kopte kattmat,'' avslojade han.
 
Nagon dag senare nar jag kom hem satt han och pillade med sin iPhone med kreditkortet i handen. ``Jag koper halsband till Boris,'' sa han. Fyra stycken i fyra olika farger ``sa att vi kan se vilken som passar honom bast''. Alla har en berlock med ett B pa, och varan adress och telefonnummer. Saklart.
 
Nagon dag senare fragor han om jag tror att Boris skulle gilla att ha en farpals ``matta'' att sova pa. Han tankte kopa en nasta gang han akte in till stan?
 
Pa alla hjartans dag nar vi satt och at middag hemma tittade han upp pa  takbjalkarna och sa att han funderade pa att bygga nagot sa att Boris kan klattra upp och sitta dar uppe, for katter gillar ju att klattra och ha bra uppsyn over saker.
 
Och nu i veckan nar vi lag och pratade om Boris innan vi somnade sa han att skaffa katt, det borde vi ha gjort mycket tidigare!
 
Ja, allt detta innan vi ens har hamtat katten. Jag papekade for honom att den har entusiasmen kan vara ett starkt tecken pa att vi ar redo att skaffa barn ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Di

Ja verkligen vilken entusiasm, fyra olika halsband *haha*

2013-02-22 @ 08:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0