Galet


Igar holl australiska market Bassike sin arliga superrea (90% off) i Paddington och dum som jag ar sa gick jag dit.

Tror jag fortranger hur mycket jag ogillar de stora reorna med folk som knuffar varann och stora hogar med klader pa golvet.

Normala reor i affarer ar ju oftast ok, jag pratar warehouse sales dar de garna slapper in 200 pers som far ga los pa grejerna.

Likadant var det igar. Rean var i Paddingtons kommunhus, och omkladningsrummen var tva vaggar byggda med staplade kartonger med tva smala speglar inuti som alla forsokte sta framfor.

Fick andnod sekunded efter jag klivit in.

Men ville saklart inte ga darifran utan att kopa nagot sa tog en $30 t-shirt i linnetyg och koade for att fa betala.

Kom darifran svettig som efter ett gympass och lovade mig sjalv att aldrig ga pa rea igen!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Jag fick panik bara av att titta på bilden;) Kul med lilla Boris, jag vill gosa!

2013-02-22 @ 05:49:59
URL: http://elinbentzer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0