Jobb


Rattegangen jag jobbade pa idag borjade inte forrans halv tio sa jag hade tid att ga till Boy Charlton Pool och simma i en halvtimma innan.

Jag och H delade den stora smorgastartan mellan oss i helgen (blev lordagsmiddag, sondagsfrukost och sondadsmiddag) sa kande att lite motion var pa sin plats;)

Rattegangen var for en man fran Wales som tande eld pa en fransk backpacker som var invirad i toapapper for att se ut som en mumie pa en maskerad. Han gjorde det for att skoja och menade inte att skada honom.

Fransmannen fick brannskador pa cirka 10 procent av sin kropp och kommer ha bestaende arr.

Wales BBC ringde i fredags fran andra sidan jorden och fragade om jag kunde skriva at dem ocksa. Kul, och lite extra betalt sitter ju aldrig fel!

Nu sitter jag i en taxi pa vag tillbaka till Manly. Hoppas ni har en bra mandag!


Kommentarer
Postat av: Di

Whoops, den där mumien kunde varit jag *rodnar lite*
Men fan vad grymt att skriva för Wales BBC! Grattis!

2013-02-25 @ 21:25:38
Postat av: Emmy

Vad skönt med variation i jobbet, men fy vad hemskt för den stackars fransmannen!

2013-02-26 @ 00:40:08
URL: http://bortabrabloggen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0