Tog ut en sjukdag igar...


... for att aka ner till Wollongong for mina arliga test som jag gor for att jag hade cancer i 2009. Maste gora test varje ar i minst fem ar for att kolla sa att det inte har kommit tillbaka.

Mina blodprov, som vi kollade igar, var tyvarr inte sa bra som vi hoppats pa men jag tanker inte lagga energi pa att oroa mig an. Ska tillbaka tredje veckan i mars for mer grundliga test, sa far veta mer da.

Efterat akte jag och H till Lee & Me och at frukost, sedan till en strand och lag i solen en stund. De hade aven en 50m saltvattenpool sa vi simmade nagra langder innan vi akte vidare.


Nar vi kom tillbaka till Cronulla gick jag en 10km barfotapromenad med Eadie pa stranden - sa mycket lattare det ar nar man har nagon att ga med!

Pa kvallen blev det middag hemma hos Hs foraldrar och prat om vart i Grekland jag o H borde aka pa semester i sommar. Jag har varit i Grekland manga ganger, ink fyra manader for att jobba, och trodde jag visste om de flesta turistoarna men igar fick jag hora om grekiska oar jag inte ens fanns! T.ex Milos, som har vita grottor, och Spetses, dit manga greker aker pa deras semestrar.

Sa aven om sjukhus besoket kunde ha varit mer upplyftande sa var resten av dagen bra:)

Hoppas ni far en fin torsdag!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Usch, jag haller tummarna for att det inte nan fara. Du verkar sa himla herlig och sa himla stark, som att du kan klara vad som helst!

2013-03-01 @ 00:23:54
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Jenny

Håller tummarna för att det inte är någon fara på taket!

Och grattis till Boris- han är underbar! :)

2013-03-01 @ 08:34:24
URL: http://griffinwithaj.blogspot.com
Postat av: Anna

Hoppas allt ar bra. X

2013-03-04 @ 08:26:19
URL: http://www.life-of-anna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0