Tvingade mig ur sangen...


...tio over sju imorse for att ga pa Bikram yoga. Det var jobbigt att ta mig upp men tankte pa hur mycket battre jag skulle kanna mig efter yogan, och visst stamde det. Mar jattebra, kanns som jag har vridit ur massa skit ur kroppen och tankarna.

Det kanns bra att fa traning gjort pa morgonen - man tanker ju knappast efterat att 'na, jag skulle ha sovit en timma till istallet'. Det ar alltid vart att ga upp, sarskilt for yoga, battre start pa dagen finns inte.

Kopte en bukett solrosor till mig sjalv pa vagen hem och val hemma vantade frukost ala H, med farsk kokosnot till efteratt.

Idag ar der behagligt vader ute efter att Sydney hade sin rekordvarma dag igar.

Sorry for TMIn men for nagon som jag, som ar allergisk mot deodorant, sa kanns sadana varma dagar sarskilt obekvama:S

Skulle egentligen akt direkt till svenska bokklubben efter jobbet och sag fram emot det for boken var riktigt, riktigt bra (Det goda inom dig-Linda Olsson) men luktade langtifran blomma sa akte motvilligt hem istallet och parkerade mig i duschen i en lang stund.

Ha en fin lordag!:)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh va kul att den var så bra, jag beställde den på adlibris och fick leverans av den och Paulo Cuelhos bok Alef nu i veckan :)
Har du läst Linda Olssons andra böcker? De är fantastiska!
Ha en bra lördag!

2013-01-19 @ 10:51:53
Postat av: Ida

Har du testat thai sten? Är också allergisk mot deo men tycker den funkar.

2013-01-20 @ 02:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0