I helgen fick jag ocksa traffa...


... min halvsyster Jeanette och fina dotter Sofia!

Det var tva ar sedan vi sags, sa glad att de kom ner fran Vingaker.

Fia sjunger jattebra och spelar gitarr nar jag fragade vem hennes favoritartist ar sa hon Matt Corby!

Matt bor ju i Cronulla och ar bra van med H!

Han var med i Australian Idol for nagra ar sedan men gillade inte popmusiken skivbolaget sedan forsokte fa honom att spela in sa nu gor han sin egna stil av musik, och det verkar funka riktigt bra for honom.

Jag visste inte ens att han var kand utanfor Australien men han var visst till och med inbokat att spela pa Peace and Love innan festivalen sket sig.

Sa Fia nu har ni en anledning till att halsa pa i Australien!:D


Kommentarer
Postat av: Emmy

Åh vad glad jag är att ni har fint väder därhemma! Ännu gladare blir jag om vädret håller i sig i två veckor tills så jag får lite sol när jag kommer hem =) Kram

2013-07-24 @ 03:53:06
URL: http://bortabrabloggen.com/
Postat av: Emmy

Åh vad glad jag är att ni har fint väder därhemma! Ännu gladare blir jag om vädret håller i sig i två veckor tills så jag får lite sol när jag kommer hem =) Kram

2013-07-24 @ 03:53:06
URL: http://bortabrabloggen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0