Tecken pa att det ar dags for Sverige semester

 
 
Tecken pa att det ar dags for semester:
 
*Tittade mig i spegeln igar precis innan jag skulle ga hemifran och skynda till jobbet och tyckte jag sag lite.... platt ut. Insag att jag glomt ta pa mig en BH.
 
*Kom till jobbet imorse, kollade mig i spegeln och han tanka `vad...ful jag ar idag'' innan jag insag att jag glomt ta pa mig mascara.
 
Tecken pa att det ar dags att aka till Sverige:
 
*Kom hem till buketten med blommor (som jag forst trodde var fran H), oppnade kuvertet och sag att det var fran en av mina systrar, hennes man och min systerdotter. Brast nastan i grat. Hemlangtan som rann over en skvatt.
 
Om mindre om en manad ar vi pa vag!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0