Gick upp klockan fem...


...pa morgonen nar det fortfarande var kolsvart ute for att trana pa nya gymmet mittemot oss.

Signade upp forra veckan, kan ju bara bli bra av att ha gymmet pa andra sidan gatan. Gymmet jag gick pa innan fanns bade i Manly - dar jag jobbar - och i Caringbah - en tagstation hemifran - men det tog en liten stund att ta sig dit fran jobbet/taget sa blev oftast bara av att jag gick typ en gang i veckan.

Nu kommer jag ga forbi gymmet till och fran jobbet sa daliga samvetet kommer gora sig pamint om jag inte varit dar pa ett tag.

Och en personlig tranare session i manaden ingar sa nu har jag ett cardio och vikt schema som tranar hela kroppen pa 30min. Och jag har vagat testa kettlebells for forsta gangen efter att han visat hur man anvander dem.

Sa idag blev det som sagt supertidigt ur sang. Men det funkar - jag ar lika trott nar jag vaknar pa vardagamorgnarna vare sig klockan ar fem, sex eller sju. Och visst far man mer energi av att trana 30min an att sova en extra halvtimma?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0