Nar man har mer tid pa morgonen


Brukar ga hemifran vid halv sju for att vara i Manly i tid till jobbet klockan 9, sa det gor stor skillnad nar jag ska pa rattegang och inte behover vara i stan forrans halv tio.

Imorse gick jag upp vid samma tid som vanligt, kvart i sex.

Men istallet for att skynda in i duschen, fixa mig, snabbt gora raw bovetegrot i mixern som jag ater pa farjan och en kaffe som dricks pa vagen till taget hann jag ga till gymmet for 30min styrketraning innan ett 30min yogapass vid halv sju for att sedan komma hem vid sju och ha en hel timma pa mig att duscha, ata osv.

Hann laga lax och agg, pressa grapefrukt juice, halla upp en skal med bovete muesli, kokosyoghurt och frukt, och gora en kopp kaffe som jag satt ner och drack i tradgarden med Boris.

Tank om alla morgnar kunde vara sahar? Nog med anledning for att soka jobb narmare hem...

(Och nej jag kommer inte borja ga upp tidigare for att hinna ta det lungt, kvart i sex kanns tidigt nog...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0