Eeek!!!


Imorgon ska jag gora en Lasik operation!

Den dar nar de skar i ogat, lyfter fliken och kor med lasern ratt in. Eeek!

Och pa lordag morgon ska min syn vara om inte 20/20 sa nastintill. Ah vad jag langtar efter att bli av med mina glasogon!

Har haft brillor o kontaktlinser i typ fyra ar och aldrig riktigt vant mig. Inte riktigt gillat.

I borjan tyckte jag det var ok men nar synen forsamrades sa kandes det jobbigt att vakna pa morgonen och direkt famla efter brillorna for att se ordentligt.

Ar lite nervos infor operationen men langtar mest till att vakna pa lordag morgon och kunna se ut genom fonstret och kunna se skarpa linjer. Vilken kansla!

Nagon mer som har gjort Lasik? Vad tyckte ni?



Kommentarer
Postat av: Ida

Gör du helt rätt i! Har också gjort laser på mina ögon efter många år med glasögon o linser. Bland det bästa jag gjort! Du kommer inte ångra dig! Dock var min behandling annorlunda, en äldre variant som tog lite längta tid innan jag såg ordentligt men väl värt det. :)

2013-11-21 @ 21:18:56
Postat av: Anna

Åh, lycka till! Är så nyfiken på att höra hur det gick, vill också göra det. Hur mycket kostade det?

2013-11-22 @ 02:01:36
Postat av: Emmy

Kommer gå kanon! Min kompis gjorde det för 6 mån sen och det tog knappt 2 dagar innan hon var bättre än någonsin. Nu ser hon som en falk =)

2013-11-22 @ 04:22:50
URL: http://bortabrabloggen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0