Hur veckan har varit


Efter tva dagar som nyhetsredaktor fick jag vara chefredaktor i tva dagar for att hon var sjuk.

Stress av den sorten som jag knappt aldrig har kant forut.

Lite stress pa jobbet har alltid gjort mig hungrig och sugen pa sotsaker.

Men med den har sortens stress tappade jag all aptit. Forstar numera nar man hor om folk som sager att ar sa stressade att de glommer bort att ata.

Sa idag mar jag sisadar. Efter en vecka med mkt lite mat (forutom bra middag), och jobb fran 7am till 8pm tog jag igen pa Movida i Surry Hills igar med Harry. Mellan oss blev det runt 12 tapas och varsin pisco sour.

Sedan gick vi pa Rufus konsert i Fox Studios for Nicks 30 ars fodelsedag. Vin och red bull vodka.

Vaknade tjugo i tio idag och hade ett pass med min personliga tranare inbokat sen innan sa det var bara att ta sig dit.

Sedan hem och fixa innan oppet hus. Happy helg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0