Oppet hus = inburad Boris


Vi har haft tva oppet hus i veckan de senaste veckorna, och maklaren foredrar forstas att jag och H plus katt haller oss undan den halvtimmen.

H ar oftast ledig pa lordagar sa vi tar med oss Boris i bilen och aker ner till hans cafe en svang. Vi later honom inte ga utanfor varan tradgard (som har hogt staket) for att det ar sa mycket trafik pa var gata. Plus att varlden ocksa annars skulle vara runt tusen faglar och moss fattigare om vi lat honom. Han verkar mkt nojd med att bara ligga i solen pa var grasmatta anda.

Men idag var H tvungen att jobba sa jag fick tyvarr bura in Boris och ta med honom till cafet ratt over gatan och dricka en kaffe medans oppna huset holls.

Boris var inte glad. Det blev manga, langa mjaaaaauuuuuu innifran buren, och arga blickar fran borden jamte som nog tyckte jag var en konstig crazy cat lady som tog med mig en sadan hogst ovillig katt pa kaffedejt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0