Carins avskedsfest


I lordags var det (tyvarr! ) Carins avskedsfest efter ett ar i Australien med jobb och manga resor.

Vi borjade med middag pa Honeycomb i Darlinghurst, och sedan bar det av till Golden Sheaf i Double Bay.

Har bara varit pa Golden Sheaf en gang innan men hort att det ar Sydneys storsta kottmarknad.

Att vara dar i lordags gjorde mig forundrad-hur raggar vissa folk egentligen??

Sag en kille kolla min van upp och ner med ett leende och sedan sticka ut benet for att lagga falleben? Hur tankte han da? Att han skulle fanga upp henne nar hon foll och darmed fa hennes intresse?

En annan kille satte knytnaven under sin skjorta och imiterade ett bultande hjarta nar en van gick forbi. Hon gav honom inte ens en blick sa han forsatte med sitt hjartedunkade at oss resterande tre nar vi gick forbi.

En tredje-som var helt dyngrak-kom upp och borjade dansa nara, nara bakom mig nar vi stod och pratade vid baren.

Eller en fjarde som kom upp och fragade efter cigg och nar vi sa att ingen av oss roker sa han I'm not asking for myself, it's for my friend, och pekar pa killen jamte.

Och sa fortsatte det.

Bor tillaggas att alla sag ut att vara aldre an 25.

Men men. Stallet hade runt 80 % killar sa kanske var darfor alla verkade sa desperata. Var i vilket fall gladare an vanligt over att inte vara singel.

Aja, ursakta mitt gnall. Minus jobbiga fyllon sa hade vi en kul kvall!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0