Dag 30 – Ett foto på mig taget idag + 3 saker som har varit bra dom senaste 30 dagarna.



Sista delen i utmaningen

Borjade med den har utmaningen den 24 maj sa tog mig liiite langre tid an 30 dagar ;)

Men men...

Tre saker som har varit bra de senaste 30 dagarna:

* Mina testresultat sag bra ut! Jippie! :)

* Carols hens party blev lyckat! (och det ar antligen over *pust!* Visst var det roligt under dagen men det var inte helt latt att planera allt...)

* Jag har fatt tva weekends grejer genom jobbet att se fram emot

Det var det.

Bilden pa mig far bli stela Brasilien visum bilderna jag tog idag:




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha jag tycker du var sa duktig som avslutade den anda, aven om det tog lite tid! Jag gav upp efter dag 14 tror jag...

2011-09-14 @ 12:01:57
URL: http://www.liveasiftoday.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0